If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И без да си диагностик може да видиш някоя проста грешка че не работят възглавниците , ламбда сондата, или да видиш че е на 500 000 км например
Дори и чичовци на 50 години биха се справили с малко упътвания и сухи тренировки
Едно е да видиш, друго е да го отстраниш моето момче....някой компоненти са навързани, а показват една и съща грешка....и от там идва разликата от добрият диагностик, който е чел и техническа литература и знае какво да смени и къде да провери. за проблема.....то ако ставаше по твоя начин, всички щяхме да сме авто механици...
Какво отстраняване, какви ремонти, чети внимателно за какво се говори. Човека пита какво да гледа като си избира кола. Аз му давам съвет да си вземе кабел и да гледа за грешки.
Не съм му казал да става механик или да ремонтира колите по автокъщите.
Бобби иска да ти каже, че зависи какви точно грешки има и действително някои са навързани. Някои са прости, други не. Напримерно, когато докарахме ГТ-то от Италия то още там си беше с проблем и го купих за 1000 евро с алфовите 18ки спиците. Викам кво толкова да му има, ще го оправя, а и с джантите ме грабна много. Някои скорости не влизаха, нямаше спирачки и работеше на 3 цилиндъра. Свалихме го от автовоза късно вечерта, а аз се бях ухилил като идиот като го гледах как се клати отгоре на автовоза Като го запалих и всички крушки по таблото светеха.. На другия ден като го закачихме с диагностика и погледнах грешките на мотора сигурно бяха 10 и в тоя момент започнах да се кръстя. Оказа се, че всички тия грешки от клапан на рейката, от 1ва до 4та дюза, клапан на помпата за налягане, ако има и тем подобни свързани с нафтата ги беше дало, само защото е работила на 3 цилиндъра. Така че наистина някои грешки са навързани и излизат допълнителни грешки.
Да взема да обясня и аз какво искам да кажа, че май не всички успяха да ме разберат:
- взимаш си кабел, теглиш си софтуера, безплатен е.
- избираш си обява в мобилето, отиваш да я гледаш, носиш си лаптопа, ако пали и върви, няма странни шумове, няма грешки, километрите в екуто отговарят с километрите на таблото, скоростите влизат, съединителя не приплъзва, работи хубаво на място... значи я взимаш и имаш голям шанс да излезе читава.
Ако има грешки и проблеми гледаш следващата... или отбиваш от цената, ако тази много ти харесва. Това е.
Имам кабел, имам софтуера и съм станал по неволя половин механик, но съм по-добре запознат с бензиновите двигатели. JTD-та съм карал от по-старите 8 клапанови, с тези Мултиджети не съм имал досег. Карам Алфа от 6 години и съм запознат с проблемите на тази платформа, притеснението ми е главно за моторите, понеже опита ми с дизелите на Фиат е минимален. ГТ-то ми харесва и не искам да сменям марката, Туинспарк пак няма да си взема (въпреки сравнително безпроблемния ми опит), JTS абсурд, а 3.2 ми идва малко извън бюджета. Благодаря на колегите които се включиха.
Имам кабел, имам софтуера и съм станал по неволя половин механик, но съм по-добре запознат с бензиновите двигатели. JTD-та съм карал от по-старите 8 клапанови, с тези Мултиджети не съм имал досег. Карам Алфа от 6 години и съм запознат с проблемите на тази платформа, притеснението ми е главно за моторите, понеже опита ми с дизелите на Фиат е минимален. ГТ-то ми харесва и не искам да сменям марката, Туинспарк пак няма да си взема (въпреки сравнително безпроблемния ми опит), JTS абсурд, а 3.2 ми идва малко извън бюджета. Благодаря на колегите които се включиха.
Ами решението за теб, според мен е жтд 8 винтила, ще е най безпроблемно....от там нататък повече капризи....сам си избираш....при желание за по...по..най..., няма как някой да ти даде наклон на оная работа, ако ме разбираш...))
Ами решението за теб, според мен е жтд 8 винтила, ще е най безпроблемно....от там нататък повече капризи....сам си избираш....при желание за по...по..най..., няма как някой да ти даде наклон на оная работа, ако ме разбираш...))
Аз гледам и 147-ци с 8v JTDM мотора, нямам претенции за по-по най . Така или иначе карам кола само зимата, трябва ми нещо безпроблемно и икономично (безпроблемно за Алфа де).
Преди 10тина месеца късите ми светлини спряха да се включват. Всичко останало си работеше. Смених лостчетата и се оправи, но преди месец пак спряха да се включват късите светлини. Купих други работещи лостчета, но отново не работят и явно проблема не е в тях. Идеи какъв може да е проблема?
За момента се кара на габарити+ фарове за мъгла, което не е приятно...
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Като пуснеш дълги, късите пак ли не светят? Ако тогава светят, ревизирай релето зад жабката.
Привет, не се сещам в момента, и няма как да проверя, но мисля че не светваха.
Може ли схема? Къде точно се намира това реле?
Благодаря!
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Comment